Wednesday 24 August 2011

Shopping Time....

jomm sopingg yok huhuhu....akhir nya dapt gak aku beli suar yg da berlobang tuh heheheh....terima kasih yerr En.Tunang kerana telah mengsponsor saya ahaksss....

Minggu lepas aku g mid valley hajat di hati nak cari cincin nikah tuk lelaki..sebab time raye2 nih murah sikit bayak na tawaran yang menarik huhuhu....soo en.tunang punya la gumbira dapat cincin yg die nak tapi xder saiz so kena order 1 bulan baru dapat huhuu..gasak la janji die suke  kan dari beli design lain kan tarik muka masammm lak..huhuhu...

Lepas cari cincin g la berbuka kat Deli France sebab da beli kupon kat Everyday i2 hari so nak la merasa kan makan kat c2..aku beli kupon yang dapat makan spagetti bolognese beef..n mimuman skali beb sume nyer RM5 Jew percaya x??? hehhe..kalau harga asal lebih kurang RM17.90..JIMAATTT...dan berbaloi..masae aku tgh mkn tuh siap ada satu family cina nih die bawak 8keping kupon lagi..die blanja 1 family mkn..heheheh....
yummy...meleh air lur time pose nih....

setelah kenyang makan kte org g lak jalan2..tgh2 berjalan tuh kaki nih ringan jew masuk kt satu kedai nih...taaddaaaaa...korang tau apa jadiiii.....hahahahah..kami terbeli barang hantaran daaa....hahahaha...terlampau berkenan sangat..hingat nk beli bulan dec nanti..alih2 terbeli skrg..huhuhu...xper yg penting suka kan...hahaha..aku beli Hanbag n jam....tuh sume tuk hantarn...
what in that paper bag hahahahahah.......
pening la en.tunang..kalau aku nak jugak..aku nak gak hehehehe.....
ikhlas kew senyum tuh huhuhuhu....

nex time beli barabg en.tunang lak yek..huhuu..(jgn mintak bukan2 bankrup aku nanti ahakss..)

p/s:selagi ada sale n peluang grab jew beb...

No comments:

Post a Comment