Friday 26 August 2011

oohhh gooshhh...saya terlewat sikit jeww...

now saya dekat kampung...(bandar) huhuu..seronok rase nyer baru je sampai semlm..nasib baik x jem..klu x elok2 boleh sampai dalam 1 jam jadi 4 jam..menangis la ko kt hgway tuh ahakss....

mlm td lepas berbuka bersama kelurga huhuhu..trus berbooking mak andam hahaha..booking pakai fb jew hehehe.....adeehhhh...date yg aku nak da dibooking orang..ggrrrr...gerammm nihhh.....terpaksa la choose date 4/3 or 18/3......tapi En.tunang xnak..kate nyer nombor tara ongg la...(hingat feng shuiii meehhhh)...

Laku betol k.rin nex year....dengan keikhlasan yg ada aku mintak baju bru..huhuh..mule2 cm berat jew die nak bagi...tp setelah merayu..die bg juge hoorraayyyy....thankss kak.rin...

Wedding Theme : Baby Pink
Nikat Theme      : Putih @ Kelabu

lepas raya terus g umah beliau bg duit booking...xley tungu2 ag..nanti melepas dowhhhh........


p/s:doakn saya berjaya mendapat apa yang saya nak yerrr.....

No comments:

Post a Comment