Tuesday 23 August 2011

Si Sepet...

susa betol kalau mate sepet nih, ape tak nyer si make-up artist susa nk cari idea nak blend kan eye shadow..huhuhu...termasuk la aku yag mempunyai mate sepet nih...

Ingat lagi masa tunang dulu kak.rin mak andam aku
Kak Rin : Iiissshhh susah betol la mata ko nih fa akak nak make-up..sepet bebenooo..
Aku       : gglluppp...nak wat cmne kak da keterunan...

Dah la mata nya sepet xder kelopak mata pulak tuh nak wat cmne ciptaan tuhan...( yang penting muka ada manisss..) ahakss...so aku pun pk gak la cmno la mak andam aku nk make-up nanti...

Kadang2 sendiri make-up pun susa...nasib baek aku ada reference yg bagus aku blaja dari orang yg mempunyai mata seperti aku..huhuhu...www.frmheadtotoe.com

Cube tgk muke pmpuan nih mate die...no eyelids...
uuuiisshhh sorry muke semba skit heheh...
 cube korang tgk mate aku lak...hehehehe....korg tgk xder kelopak mate aku nih...ntah ikut sape xtau la..huhuhu...solution pleaseee...maybe kene make-up cmni kott....
kene lebih kan warne itam dan cara apply nyer...
nampak nyer kena la beli banyak celak kan huhu..kalau untuk kahwin cmno lak...pandai2 la ko mak andam nak make-up aku nanti hehehe....

Tapi kalau kahwin aku nak make-up mcm nih boleh ke?????

Santekk kan...nampak beso mate die beza sebelum dan selepas make-up huhuu....

Sekian la keluh kesah si sepet nih..heheh sajae jew nk share kan...huhuhu...

p/s perasan mata cam korea hehehe...

No comments:

Post a Comment