Wednesday 20 July 2011

!!!Anger Management !!!!!

aaaaaaAaaaAAAhhhhHHHHH........AKU MARAH NIH TAU TAKKK....yes itu la yg aku alami sekarang dan setiap bulan yg berikut nyer...kenapa???? yer ini semua adalah kerana masalah hormon yg dtg dan pergi (dan yg kadang2 dtg xtentu masa)..

Effa xbaik marah2 k..banyak2 bersabar...yer aku selalu kater mcm 2 dalam hati tapii....aarrgghhhh aku xbole..da cube tapi xboley dan akhir nya nyesal coz mara2. yg jd mangsa nyer orang sekeliling..MAAF YAAA...

Apa yang benda yg buat aku marah???
1.) Kalau ada orang buat PALAT dengan aku...
2.) Please Jgn tanya soalan BODOH...
3.) If i see people around me talk bad about me..(kadang2 sendri2 terasa..Perasantan betol..)heheheh...
4.) DON't repeat the same question..if not..i'll ignore them or aku tempik dlm hati...(Bodoh ke ape))


See Effa ko xboleh harapkan orang buat baik pada ko setiap hari...engkau tuh sendiri yg kena buat baik ngn org..barulah hilang rasa baran ko tuh...(but i can't aarrgghhh) mesti korang igt mcm bagus lak minah nih..nak jaga hati die je kan kan kan...yes i admit...this is me....

Solution pleaseee.....i need it...i salute la pada orang yang nak marah tapi  xboleh n xsampai ati..so sweetttt kan...mesti hidup anda ceria kan...the reason is aku xsimpan dalam hati..i must to let it go...


sooo NOW aku bace buku pasal "Jadilah Wanita Paling Bahagia"....aku bace alhamdulilah tenang skit...u should read people..huhuhu..if u have same problem like me...tak ada benda yg lbih menengkan ati melainkan igt Allah banyak2..trust me...dalam buku tuh ada mengatakan :" Padamkanlah api kedengkian didadamu dengan memaafkan semua yang pernah berbuat salah padamu"....

p/s: Bukan tuk aku seorang tapi untuk semua...Insyallah...

No comments:

Post a Comment