Thursday 14 July 2011

~~Movie Apa Yg kORang tgk Berjuta KALiii tAnpa Jemu..~~

Soooo...ada tak pernah terjadi dalam hidung korang tgk movie berulang kali tanpa jemu, sampai kan korang boleh hafal dialog dari filem yg korang minat tuh ade ade???....dan sehingga kan korang terbawa2 karakter dalam movie itu...aku??? Absolutely ade...

Tgk la Byk mana pun aku xakan  muntah..seriussss...percaya x??? percayalah...kalau uols ade share2 la kt cni cter ape...

Mostly..aku ske tgk cter seram @ pmpuan gedikss2...hahahaa...xkesah la org nak ckp cter 2 bosan kew xbest ke..ade aku kesah!!! setiap orang ada alasan tersendiri nape mereka ske tonton cter 2 berjuta kali...so antara citer yg aku minat ialah..:::::::::
Aiiikkk nih bukan cter seramm..huhuhu but..sgt best bru 2x aku tgk..oh Aron Aziz lu byk otaiii laaa...(support local filem lol)

Nih da dekat 10x aku tgk..hahahah...

haaaa yg ini rase nyer beratus kali ...serius...ulang2 pn xper...
haaa yg nih ada la dalam 5@ 6 kali.....

Jgn tanyer nape aku ske tgk cter diatas cozz..sgt la panjang lebar reason die (dan sgt segan tuk dikongsi bersama ahakss...)
Dan aku masih mencari cter2 baru tuk dijadikan koleksi (Tonton sampai muntah) hahahah...any idea????(xder pn xper cik cari sendirik jela)....

p/s: sokong la cter local yg best2 bukan indah kabar dari rupa....tp habuk pn xdar...

2 comments: