Monday 25 July 2011

~~OOhhh SaYa SaNgaT JiimmmaaTT~~

HALLLuuuuuu....Baju raya da beli, dah tempah kew???? heheh.,,pose pn belum da pk baju raya yekkk..bukan apa sedia kan payung sebelum hujan heheheh...

Nih nak bagi tau nih...raya tahun nih mcm x beli apa2 pun..pendek kata pakai la baju lama..iisshhhhiisshhhh...cedih nyer kan kan....Bukan apa duit di bank banyak nak digunakan untuk masa kahwin nanti...sooo harusss lah berjimat cermat...sekarang kan RM1 pun aku terkedu2 nak kuar kan tau...sadiss weyyyy...

Baju kurung untuk raya aku xkesah sangat...pakai yang lama pun xper...aku redha..(Halamak ayat mintak simpati nampak)...

Tapi Aku skang nih da melampau sebab nyer pakai suar Koyakkkk...muahahahah...(terok betol aku berjimat)...Suar jeans saya da Koyak di celah ttuuuttt...sangat cedih tau..(xder kew yang simpati untuk membantu....suar kat F.O.S pun ok jugak larr..)..sampai berjahit-jahit..tapi still rompong..soo time keluar bile nak duduk tuh tersipu cik duduk..(ala-ala gadis mlayu terakhir)))...buueekkk...gediksss....

xder ker rezeki terpijak..boleh lah beli sehelai dua buat alas2 diri muahahaha....teringin nak bersoping di cotton on....last week g belek2 n acu2 jew kat badan..tapi poket eeeiilleekkkk...kosong...time xder duit sume nyer cantik sume nyer berkenan...tapiii....saya kurang mampu....sedih tak dngr citer aku nih..(buat lah sedih)...
Antara sluar yg membuat aku nyer mata berpinar jap..(dalam hati meronta2 memahukannya...)
oohhh adakah terlalu ketat untuk ku pakai...saya suke skinny jeanss...


jacket..;) yaa good investment...

auuuuww......kamu memukau ku..(baju ok)

goshhh...aku skang giler ngn corak lepard, ghimau ....sexy tau...   

~~~Sekian la sudah corat coret si tangkai jering seperti aku (Jimat ok!!!)....~~~

No comments:

Post a Comment