Wednesday 6 July 2011

1.5.2011 :)

1.5.2011 tarikh apa tu yek??? hari buruh?? yaaa memag tarikh itu ialah hari pekerja...untuk aku dan sume pekerja di seluruh Malaysia hendaknyer...

Tapi ade hr yg lg pntg pada tarikh nih tau *special tuk aku jela muahahahahaaa...yeerrr i'm officially engaged people..huhuhu...da lepas da pn tp saje jew nk mengimbau kenangan ketika bertunang...mcm2 halangan yer sblum nk bertunang nih klaka pn ade, sedih pn ade tau....cume korg sume enjoy jela tgk pic mase tunang nih...almaklum la..pengantin bajet kan..photographer pn sndrik2 jew hahahaaaa...yg pntg JIMATTT...aku ske word tuh...hahahaaa...


Malu2 kucing lak kamu yek hahahahaaaa....(xble bla cover ayu aaawww)


 sesi sarung cincin nih dilakukan oleh nenda my bee(eerrkkk geli tak korag bace my bee) hahahaa...xkesah..aku punyer la seram sejuk nookkksss time nih...mcm xcyer pn ade kter da tunang errkkk??
(buat2 tanyer lempang kang muahahahaaa...)

nih la hantaran dari pihak aku DIY ok hahaha..ko tgk la bunga pn main campak2 jnj ada nokkss..
nih dari pihak lelaki mlm nk rotate pic nih...

ade storey disebalik pic nih hahaha..cter klaka beb..nih la bakal abang ipar den hahaha...apit name nyer...yg klakar nyer tunang aku nih ade ramai adik beradik..so mke depa2 nih pn lbh kurang gak hampir same jew...nak dijadikan cerita kan...sedara mara aku hingat die nih la tunang aku hahahaha..mane x nyer duk tersipu2 mlu cm die lak yg tunang (jgn mara apit...) hehehe...nasib baik kakak ipar aku ade die kate "bukan itu bukan tunaang ipah i2 abgnyer ajib hahahahahah"  nasib baik xtersilap hahahaha....

my best fren ever hidayah (dah kawin n become mummy soon)

pose ala2 model la kunun....

sampai disini la hasil nukilan sayaaa... daaaa.......


No comments:

Post a Comment