Friday 8 July 2011

Mak andam tunang..

haluuu...hari nih entry pasal nak promote mak andam yg aku hired tuk majlis pertunangan aku yg lepas..

Jikalau anda berkenan boleh pegi tengok blog http://renzbridal.blogspot.com
name mak andam nih Kak Rin..die baik sgt tau..
 dan pakej yg dia bagi pun ok la..hasil nyer pn puas hati bagi aku..huhuu...

lokasi die kat Senawang (ape name tmn nyer pn aku da lupe) huhuhu..tp sape2 yg duk area Seremban boleh la try kol kak rin nih..nice person i tell u..

Maybe aku kahwin pun amik die malas nk pikir2 lagi..huhuhu... my best fren kahwin hr tuh pn amik kak.rin...

(nih nak kene mintak comission kat kak.rin nih) lalalaalaaaa.... 


 Baju dekat butik renzbridal pun banyak n cantek2..


*teringin sgt nak pki bju rekaan rizman ruzaimi (dlm mimpi jela)

No comments:

Post a Comment