Wednesday 6 July 2011

Review best movie to watch

Entry kali nih nak share skit last week aku banyak sgt2 tgk movie..(sume nyer download) hehehe...sebab duduk bujang nih kan balik dari keje mesti x tau nak wat ape so tgk la moview yg aku download...aku slalu nyer ske tgk movie yg seram...tp paling suke kalu movie tuh meninggal kan kesan yg sgt mendalam...korang bole tgk movie yg best by rating dekat:
 www.imdb.com

macam2 movie yg korang bole tau sinopsis nyer dan review dari org2 yg expert la kan...tapi dalam byk2 movie yg aku tgk yg ni la yg paling meninggal kan kesan dalam hidup aku chewaahhh...
 HANNA

tgk dari pic poster nih mcm xbes tp klu tgk memang besh aku bagi 8 dr 10 bintang huhuhu......cter pasal budak 15 tahun yg dibesar kan oleh bapak die yg bekas spy...ko byg kan umur 15 tahun tau ilmu pertahan kan diri, ckp lbh 5 bahase dmi nk membunuh sorang pmpuan nih ejen FBI Yg kejam..kire kes balas dendam lah nih...bes must watch k. next...

 DEVIL

yaaa setan hahahaaaa....cter nih pasal kt dalam lift jew...memeg meletopss...aku bg 7 dari 10 bintg hahahah....cter pjg pn xgne g la tgk ahaksss...

 DESPERATE HOUSEWIVE

haaa yg ini aku ske tgk tiap2 hari tanpa jemu tau...aku bru tgk season 2, wlupn kt 8tv da kua season 5 (agaknyer)...huhuhu...xtau la nape...best sgt tgk..klaka wey...

OK i2 jew wat mase nih...aku akan review lagi cter2 yg bes yg wajib di tonton oleh anda sume...trust me hehehe...klu nak diikut kan da berpuluh2 movie aku tgk tp hanyer yg terbaik aku akan review ok..daaa..

hr ni lgsung xder cter pasal kahwin hahahaha.....

No comments:

Post a Comment