Tuesday 20 December 2011

Honeymoon Punya Story...

Meh sini nak cerita sikit pasal honeymoon, huhuhu…tak sabar rasa nya hati ini hendak ke sana yahuuuu….
Awal 3 bulan saya dah booked tiket dengan air asia ke Phuket, seronok bukan kepalang huhuu..then da survey hotel di sana saya pilih hotel Duangjitt Hotel Resort and Spa….]
Melihat kepada review orang yang da pernah pergi sana, semua nya berpuas hati. So aku pun terus booking dengan Airasiago. Murah jugak hotel 4 star bilik nye memang marvellous la kan..sesuai la nak honeymoon takut tak keluar bilik je muahahaha……
Pakej aktiviti pulak aku pun beli dengan Airasiago. Memang teringin nak pergi phi phi island. Kiranya aktiviti lain just jalan2 sekitar patong beach jela..
Maybe stay dekat sana 4hari 3malam…huhuhu..aku pergi bulan april lepas sebulan nikah..tak sabar rasanya hamba huhuuuuu….
Pool dia besau sangat boleh la berenang sepuas2 nya..(kaalau reti berenang…) muahahaha….kawasan hotel memang besau sangat. Mcm kat Pangkor masa pergi trip ngn company dulu tau…



Ini lah bilik nyer…..simple jew kan jnji bersih… I like muahaha…



 Tapi kalau honeymoon set dapat la bilik nih.. Besh nya ada hiasan kat atas katil tuh.. but xder bajet la…muahaha…









Harap2 semuanya berjalan lancar…huhuhu……

No comments:

Post a Comment