Saturday 31 December 2011

aBaju Pengapit

siapalah yang bertuah menjadi pengapit aku kan muahahaaa...my best friend masa sekolah dulu lah yg bertuah i2 huhuhu...aku booking die awal tau huhuhu...my best fren baya..baju untuk pengapit mestilah ikut pilihan aku..sorry kalau pilihan yang aku buat untuk baya tak santek..tapi i like huhuhu...pengapit untuk lelaki pn da pilih da..cadangya nk baju warna silver@kelabu...tapi bila cari kt kedai kain cm susa jew nk cari yg matching..minggu lepas lepas abh keje hr sabtu terus g carrefour kt subang aku suka kain cotton dan seangkantan dengannya..cari kat kedai kain nagoya terus berkenan kat kain yg da gantung tuh n yg paling penting under my bajet..hooo yeahh..panggil akak potong kain tuh amikkan pehtu aku cri kain tuk bju melayu lak..yess jmp yg matching sekejap jew..trus g kaunter baya..yerr aku sukerrrr sangat2.....

mcm wana maroon kan..sebb camera zmn tok kadok..actually warna pink+ ungu..


No comments:

Post a Comment