Friday 9 December 2011

Stress Pengantin Baru Keee...

Memang yek kalau nak kahwin nih boleh stress...eeerrgghhh saya stress lately nih..but bila beberapa benda da setel lega da sikit...apa yg terjadi bila saya stress...

1.)  Rambutku Mula Gugur....(Banyak Dari Biasa)

2.)  Penyakit Pelupa + Kelam Kabut yg makin menjadi2...

3.)  Selera Makan Kurang ( uuwweekkk kurang ke heheheh..) tapi hanya suka yg manis2 je...

4.)  Asik nak marah jew, salah aku tapi tunang aku yg kena..(nasib baek die layan kan jeee...)

5.)  Mula Berasa tidak kene dengan persiapan cth: bila ada org kondem hasil tangan aku....menitik gak la air   mata nih...

So Pokok Pangkal nyer ...KORANG HINGAT NAK KAWEN NIH SENANGGG,,,,Hamik koo...tensen beb...banyak benda nak kene pikir...so a few tips tuk aku dan yg nk kawen...

* JUST IGNORE apa yg org akan kata...nih wedding kita suka ati aku la kan...(ayat kena kasar skit) huhuhu..yg penting focus pada niat asal kita, buat kenduri untuk bagi sedekah orang makan, yang penting niat kita ikhlas..nak bina masjid...itu je pk insyallah berkat la majlis kita..dan yg paling penting REDHA, Insyallah..suma nyer di permudah kan oleh nya..Aminn...

No comments:

Post a Comment