Saturday 1 October 2011

Kenapa ada orang dengki yeekkk....

FUUuHHHH..BERABOK dong blog aku nih..da lama xupdate...maaf la bukan nyer x ada masa untuk mengupdate tapi ada makhluk2 tuhan yang dengki sangat ngn aku nih...depan je nampak baik tapi belakang macam laha*** korang smbung la sendri k..

Nape aku marah sangat? sebb aku da xbole nak bukak blog lagi,,cedih wey..manusia i2 telah menghasut bos aku tuk blocked blogspot..ada ke patut...blog bih menyusah kan engkau ke..bukan aku tak buat keje..xde pending pn kerja aku...dasarrrrrr.....

xper2 sabar jelah..nak wat cmne..nanti aku hacked kang baru tahu...hehehe....

anyway perkembangan terbaru ialah saya da booking butik pengantin, harap semua berjalan lancar. this month nk g beli kain lalalala.....xsabar rasa nyer...

next nak booking photographer yg dari hari tuh susa betol nak contact...anyway jika ada kesempatan dan rezeki bernafaslah blog aku yg xsemegah nih... daaa.. bubye...

No comments:

Post a Comment